Smells like green spirit

April 21, 2017


Vremenske prilike ovih dana su mi pomogle da se definitivno odlučim za pisanje ovog posta, jer sam se dugo dvoumio, a kada pogledate fotke i datum posta shvatićete i zašto. Međutim, prelistavajući galeriju sa ovog shooting-a shvatio sam da je previše dobrih fotografija da bih tek tako odustao od njih.

Elem, zima nam je odavno prošla i hvala joj. Da, nisam veliki ljubitelj zime, hladnoće, prehlade i svega što ide uz ovo godišnje doba. Sneg je možda jedina dobra stvar, kada je ovaj period godine u pitanju. Ali, postoji još nešto bez čega zima ne bi bila zima. Reč je o kaputu.

Kada je Bershka prošle sezone objavila novu zimsku kolekciju, odmah mi je za oko zapao upravo ovaj kaput, tačnije njegova boja. Potom sam bio oduševljen metalnim rajsfešlusom i dugmićima, koji kaputu daju dodatni “sharp look”. A pritom je proizvod mog omiljenog brenda, kada je ulična moda u pitanju. Tako da se nisam previše premišljao oko kupovine istog.

U zimskom periodu, na ulicama uglavnom vlada monotonija kada su boje u pitanju. Tu i tamo pojavi se neka devojka sa crvenim kaputom i malo razvedri dan, ali uglavnom su to iste boje i slični krojevi. Vreme je samo po sebi dosadno pa zašto da i mi, sa ogromnim jaknama i kaputima identičnih boja i bez nekih posebnih detalja, budemo takvi? Upravo iz ovog razloga mi se sviđa i obožavam da ga nosim, pa čak i pri najoštrijem minusu.

Do sledećeg druženja, sa nekim toplim fotografijama, šaljem pozdrav! 








Coat // Bershka

You Might Also Like

0 comments

Like me on Facebook